|
pim | *~ Je suis Amy Lee ~* | Administrateur | | 1570 messages postés |
| Posté le 10-04-2004 à 21:44:49
| Dirty Uhh, dirrty Filthy (Too dirrty to clean my act up If you ain't dirrty .. you ain't here to party) Ladies (move) Gentlemen (move) Somebody ring the alarm A fire on the roof (Redman says stuff) Ooh, Im overdue Give me some room I'm coming through Paid my dues In the mood Me and the girls gonna shake the room DJ's spinnin (show your soul) Lets get dirrty (thats fo sho) I need that **** to get off Sweat until my clothes come off It's explosive, speakers are pumpin' Still jumpin' 6 in the mornin' Table dancin', plastics are crashin' No question, time for some action Temperature's up About to erupt Gonna get my girls, Get your boys Gonna make some noise Wanna get rowdy Wanna get a lil' more moody Get all fired up in a hurry Wanna get dirrty It's about time that i came to start the party Sweat drippin' over my body Dance and gettin' drizzled and a lil' naughty Wanna get dirrty It's about time for my arrival Ahh, heat is up So ladies, fellas, drop your cups Body's hot, from front to back Now move your ass, i like that Fly hip brothers (go show) Shake a lil' somethin' (i'm on the floor) I need the **** to get me off Sweatin' til my clothes come off Let's get up And cause all commotion We're still goin 8 in the mornin' There's no stop if we keep poppin' Hard-rockin' everyone's talkin' Be all you've got Just hit the spot Gonna get my girls, Get your boys Gonna make some noise Wanna get rowdy Wanna get a lil' more moody Get all fired up in a hurry Wanna get dirrty It's about time that i came to start the party Sweat drippin' over my body Dance and gettin' drizzled and a lil' naughty Wanna get dirrty It's about time for my arrival When it comes to the one You've been waitin' on Get up, get it up Yo that's what's up You can just put your () to the maximum Uh oh, here we go Here we go Seems after dusk That's where we take it to the parking lot And i bet ya somebody's gonna call the cops Uh oh's, here we go's Wanna get rowdy Wanna get a lil' more moody Get all fired up in a hurry Wanna get dirrty It's about time that i came to start the party Sweat drippin' over my body Dance and gettin' drizzled and a lil' naughty Wanna get dirrty It's about time for my arrival Voila la chanson !! Vous pouvez l'acheter en single dès aujourd'hui !! Vous pouvez même le faire dédicacer !! et faire dédicacer une foto !! ALORS, QU'ATTENDEZ VOUS ?? ( phrase trop rénétte)
-------------------- Ici, j'adore TOUT LE MONDE !! Mais je tiens à citer ma soeur (j.lo) mes filles (Emma W. et Maria !!) |
|
| Posté le 18-04-2004 à 10:54:40
| je peux l'acheteer et faiure une dédicace ? |
|
jennifer lopez | ici j'adore tlm | Administrateur | | 2156 messages postés |
| |
| Posté le 28-04-2004 à 19:05:38
| aréte un single sa fait pas 15€ !! bon alez on va dire 5€ !! parce que en général ça fait 5,18€ !! dc bon !!
-------------------- Ici, j'adore TOUT LE MONDE !! Mais je tiens à citer ma soeur (j.lo) mes filles (Emma W. et Maria !!) |
|
| |
| Posté le 30-04-2004 à 13:22:06
| ah lol
|
| |
Beyonce | baby boy | Membre | | 77 messages postés |
| Posté le 01-05-2004 à 22:08:39
| Moi je trouve que christina elle et trop belle sof quelle est trop degueu vous voyer enfin elle se denude ds ses foto et tous
-------------------- |
|
| |
| Posté le 02-05-2004 à 11:01:44
| Ouais c vrai !! moi aussi j'm pas quand c com ça mais bon...
|
| Posté le 02-05-2004 à 13:57:12
| C sa persdonnalite lol
-------------------- |
|
| |
| Posté le 04-05-2004 à 17:51:48
| lol beyoncé g vu ds un mag. lé image du nouvo clip de britney, elle meurt !!!
|
| |
| Posté le 05-05-2004 à 17:29:47
| lol moi jai vu le clip en faite il a eter censure parce que elle ce suicider et elle penser a se suicider puis elle et toute nue ds sa baignoire et on la voit toute nue !!!et apres un gars la sort de al baignore toute nue c deugueu quoi !!!
-------------------- |
|
| Posté le 05-05-2004 à 17:57:16
| ah ok beurk.......tu voa tt ds le clip (enf1, tu voa ce ke jveu dir nan ??) ?? c normal kil a été censuré pr j.lo je c plu le mag. car jétait a la papet'
|
| Posté le 06-05-2004 à 17:50:40
| ouai lol
-------------------- |
|
| |
| Posté le 08-05-2004 à 15:05:31
| normal lol !!!
-------------------- |
|
| |
| Posté le 11-05-2004 à 17:37:53
| nan moa j'm bien en général mé c pouri c'kel fé britné !! ds le "salut" de ce moi, ba ils montre lé foto de son concert !! beurk !! elle est ds un li avec un de c danseur il lui mass les 1 !! et a la fin ils s'embrassent !! britné
|
| Posté le 11-05-2004 à 17:38:44
| je voulais dir : mass les sein
|
| Posté le 16-05-2004 à 20:33:51
| oh !!!!non mais faites attention y aussi une britney ici sinon c quand que mon single sort il dever sortir y a longtemps !!
-------------------- |
|
| Posté le 19-05-2004 à 20:27:10
| Dsl j'avais oublié !! Je vais le faire sortir attends 2 secondes !! pr britney mais elle vient plus !!
|
| |
|